Szkolenia dotyczące obsługi klienta
brak zdjęcia

Branża call center jest w Polsce bardzo dobrze rozwinięta i firmy realizujące tego typu usługi zatrudniają obecnie tysiące ludzi. Są to często młode osoby, ale wszystkie muszą być odpowiednio przeszkolone, zanim podejmą pracę i zaczną rozmawiać z klientami. Od kilku lat działa firma CC Training, która specjalizuje się w doradztwie biznesowym, jak również organizuje szkolenia. Telefoniczna obsługa klienta wymaga znajomości określonych procedur, a także opanowania i spokoju. Są to cechy, które można wytrenować - tym właśnie zajmuje się CC Training i na to kładzie nacisk podczas swojego szkolenia. Telefoniczna obsługa klienta wymaga profesjonalnego podejścia do klienta, aby była skuteczna. Jest to aspekt, który firmy działające w tej branży stale starają się wpajać swoich pracownikom. Szkolenia dotyczą nie tylko pracowników, ale też kierowników i osób decyzyjnych, którzy mogą nauczyć się wyznaczania standardów biznesowych, podnoszenia jakości proponowanych usług czy budowana bazy danych własnej firmy.